Monday, August 16, 2010

Thanks, mum. XD

This post will be in Estonian for the sole reason of me being lazy.

Just natuke aega tagasi sain empsilt suurepärase emaili:

FW: palun suhtuge lastesse mõistvalt...

*edasisaatmis informatsioon, blablabla*

Kallis Isa

Berliin on suurepärane, inimesed on lahked ja mul on siin tõesti tore, aga Isa, mul on natuke häbi oma kullaga kaetud Ferrari pärast, sest kõik mu õpetajad ja paljud kaasüliõpilased sõidavad rongiga.

Sinu poeg, Nassir


Mu armas poeg

Kakskümmend miljonit USA dollarit kanti just su pangaarvele.

Sa ei pea enam teisi kadestama. Osta endale ka rong.

Sinu armastav isa

Huvitav kas see tähendab nüüd, et kui ma tahan, saan ma endale ka kuldse Ferrari?


Edit: 20.08.2010

I didn't want to make a new post so I'll just edit this one to show you this epcily awesome GIF image:

-Kelly

No comments:

Post a Comment